Groepsleiding

Hier vind je de contactgegevens van onze groepsleiding!

groepsleiding@scoutssintjohannes.be

Jelle De Geest

0471/93.01.75

jelledegeest@hotmail.be

"Ik ben Jelle en mijn totem is Eloquente Sperwer, momenteel zit ik mijn 1e master computerwetenschappen te Gent. Buiten de scouts doe ik vooral mijn best om al mijn taken op tijd klaar te krijgen en te gaan lopen met mijn hond Milo. Mijn lievelingseten op kamp is spaghetti en mijn mooiste herinnering is het in ontvangst nemen van mijn voortotem. Het mooiste/belangrijkste aan de scouts vind ik het kampgevoel en de vriendschappen die doorheen een scoutscarrière ontstaan. Dit is mijn vijfde jaar in de leidingsploeg en ik hoop dat ik hier nog een paar jaar aan kan toevoegen."

Louis Vercauteren

0471/06.17.78

vercauteren.louis@hotmail.be

"Hey, tot u spreekt een ingenieuze sneeuwuil met al 4 jaar leidingservaring. Ik studeer voor burgerlijk ingenieur-architect en ben daarbuiten graag sportief bezig. Als leider en groepsleider voel ik mij verantwoordelijk en hou ik ervan wanneer iets goed is voorbereid. Een scoutsvergadering is voor mij een moment van ontspanning, plezier en vriendschap waar ik elke week enthousiast naar uitkijk!"

Luka Steenssens

0475/74.09.89

lukasteenss@gmail.com

"Ik ben Luka Steenssens met de totem “Onvermoeibare Slechtvalk”. Zelf zit ik in mijn 3de bachelor industrieel ingenieur. Buiten de scouts zijn mijn hobby’s vooral afspreken met vrienden en me bezig houden met onze hond. Als leiding is dit mijn 3de jaar, echter als lid ben ik al vanaf dag 1 van de partij. Hetgeen voor mij de scouts zo belangrijk maakt zijn de levenslange vriendschappen die er gecreëerd worden. De hoogtepunten van afgelopen jaren zijn voor mij persoonlijk altijd de scoutskampen in de zomer geweest."