UNIFORM

We verwachten dat onze leden elke scoutsactiviteit in perfect uniform aanwezig zijn. Wat houdt dit in? Wat is verplicht en wat niet?

Voor kapoenen: das en Sint-Johannes T-shirt.
Vanaf de wouters: das, Sint-Johannes T-shirt en scoutshemd

Optioneel: Sint-Johannes trui.

• Scouts Sint-Johannes das: 9 euro
  • Scouts Sint-Johannes T-shirt: 10 euro
  • Scouts Sint-Johannes trui (tot en met kindermaten 11/12j): 20 euro
  • Scouts Sint-Johannes trui (vanaf maat XS): 25 euro

Wij verkopen onze kledij op de inschrijvingsdagen (1e en 2e zondag van oktober). Wanneer je op deze momenten niet aanwezig kan zijn, kan je steeds voor/na elke vergadering iemand van de leiding aanspreken die je hiermee verder helpt.
Het scoutshemd, scoutsbroek of scoutsrok kan je kopen via de site van de Hopper.

De afbeelding hieronder geeft een beeld welk kenteken waar moet. Enkel het 'Jaarkenteken' is verplicht, dit kenteken krijg je gratis bij je inschrijving. De 'Jaarkentekens' van afgelopen scouts jaren mag je in chronoligische volgorde hangen op de rug van het hemd. Kijk gerust eens bij een leider van je tak ;-)

Onze eigen das, T-shirts en truien: