Online individuele steekkaart

Een individuele steekkaart is een persoonlijk document waarop contactgegevens (adres, telefoonnummer, extra contactperson,...) en medische informatie (allergiën, medicatie gebruik, beperkingen,...) ingevuld worden. Het is belangrijk dat we van elk lid een up to date individuele steekkaart hebben zodat wij op de hoogte blijven en zodat we ouders kunnen contacteren indien nodig.

Sinds kort kan de medische fiche ook online ingevuld worden. Dit is heel handig, zo kunnen we jullie steekkaarten overal en altijd raadplegen. En sluiten we het risico uit dat we papieren kwijtraken. Enkel de leiding kan de steekkaarten bezichtigen.

Om de steekkaart online in te vullen, heb je:

* je lidnummer nodig. (Dit vind je op je lidkaart of stuur een mailtje naar iemand van de takleiding)

* moet je ingeschreven zijn in onze scouts (via tabblad 'lid worden')

hieronder vind je een handleiding over hoe je de individuele steekkaart online invultt:

/sites/scoutssintjohannes.scoutsgroep.be/files/wysiwyg/users/user5/2015.09.21_handleiding_ouders_steekkaart.pdf